Geavanceerd zoeken

408 zoekresultaten

Pagina2 van de 14 Pagina's

  • Teklefooncentrale functies: Gesprek in de wacht
    Inhoud: Omdat u soms, de in een telefoongesprek verkregen, informatie met collega's door wilt kunnen nemen bestaat de optie om het gesprek in de wacht te ...
  • Gebruik en functies: Telefoonboek
    Inhoud: Om door het telefoonboek binnen uw toestel te zoeken drukt u up de €œtelefoonboek toets€ In de meeste gevallen betekent dit dat u de toets in ...
  • Misbruik: NTP Reflection DDoS attacks
    Inhoud: Uw internetverbinding is recent misbruikt voor NTP reflection en DDoS aanvallen.Door gebruik te maken van een bug en standaard open instellingen van de NTP deamon ...
  • Misbruik: Uitleg Fraude detectie systeem (FDS)
    Inhoud: Het Fraude detectie systeem (FDS) detecteert misbruik binnen het telefonieplatform.Net als met traditionele en mobiele telefonie zijn er helaas ook gevallen bekend over misbruik van ...
  • Misbruik: Ik heb een melding gekregen van het fraude detectie systeem?
    Inhoud: Wanneer u een melding gekregen van het fraude detectie systeem, dan is het mogelijk dat er misbruik heeft plaatsgevonden. Ook kan het zijn dat u aanzienlijk ...
  • Misbruik: Beveiliging van telefonie en netwerk
    Inhoud: Om de beveiliging van uw netwerk en de VoIP telefonie te verhogen hebben wij een aantal punten opgesteld.   Punten van aandacht voor beveiliging: Scheidt in het netwerk ...
  • Fax: Is mijn Fax apparaat geschikt voor VoIP?
    Inhoud: Wanneer u uw bestaande fax apparaat wilt gebruiken i.c.m. VoIP, dan dient uw fax apparaat aan een aantal voorwaarden te voldoen. Er zijn twee mogelijkheden.Mogelijkheid ...
  • Internet: Levertijden
    Inhoud: Op deze pagina staan de levertijden beschreven van onze diensten. Deze levertijden zijn een indicatie en kunnen per locatie en oplevering wisselen.   ADSL/VDSLOp basis van NLS1: ...
  • Grandstream: VPN aanzetten GAC2500
    Inhoud: Dit is een handleiding om de ingestelde vpn aan te zetten op het toestel. Open het snel menu ( beweeg uw vinger van boven naar beneden ...
  • Buitenland en limieten: Uitleg mobiel buitenland verbruik en roaming
    Inhoud: Binnen onbeperkt bundel vallen: Sms'en naar Nederland bestemmingen in Nederland vallen binnen de bundel. Bellen naar Nederland vaste en Nederland mobile bestemmingen vallen binnen de bundel. Bellen in ...
  • Toestellen: Handmatig SIP toestel configureren
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het handmatig configureren van een SIP / VoIP toestel. Wanneer toestellen door ons geleverd zijn, worden deze geconfigureerd middels automatische provisioning en hoeft ...
  • SIP Trunk: Doorschakeling instellen op SIP trunk
    Inhoud: Deze instructie is voor het instellen van een doorschakeling op een nummer / DID. Stap 1: Inloggen op telefonie portalURL: https://portal.business-isp.nlGebruik hiervoor uw eigen inloggegevens. Stap 2: ...
  • Connect: Favorieten toevoegen aan de Contacten
    Inhoud: Binnen de Connect applicatie kunnen favorieten worden toegevoegd, deze worden weergegeven onder Contacten. Contactpersoon selecteren en toevoegenKlik links in het menu op Contacts en vervolgens op het zoek ...
  • Administratie: Hoe wijzig ik facturatiegegevens?
    Inhoud: Wijzigen van contactgegevens voor facturatie kunt u zelf eenvoudig doen via het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: FacturatiegegevensNavigeer naar Mijn Account > FacturatiegegevensWijzig hier ...
  • Administratie: Hoe wijzig ik algemene- en contactgegevens?
    Inhoud: Wijzigen van algemene- en contactgegevens kunt u zelf eenvoudig doen via het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: FacturatiegegevensNavigeer naar Mijn Account > Algemene gegevensWijzig ...
  • SIP Trunk: Wachtwoord wijzigen telefonie portal
    Inhoud: Deze instructie beschijft het wijzigen van het wachtwoord om in te loggen op het telefonie portal.Voor de beschrijving voor gebruik met onze PBX, lees hier ...
  • Telefonie: Instellen SIP accounts Gigaset N300A IP (oud)
    Inhoud: Om SIP accounts aan te maken op uw Gigaset N300A IP sluit uw basisstation aan op het netwerk en schakelt u het apparaat aan. Zodra het lampje ...
  • AVM: Migratie BBned naar KPN internetverbinding
    Inhoud: Navigeer naar het IP adres van uw fritzbox of ga naar http://fritz.box. Controleer het label aan de onderzijde van de modem voor de exacte details en inloggegevens.Ga ...
  • Doorschakelen: Toestel doorschakelen
    Inhoud: Instructie voor het instellen van een de doorschakeling op een toestel.Instructie instellen doorschakeling Doorschakeling instellen aan de hand van menuBel *21 en volg de instructiesDoorschakeling instellen zonder menuBel ...
  • Resellerportal: Lijst risicobestemmingen
    Inhoud: Hieronder een lijst met bestemmingen welke een hoog risico op misbruik hebben.+244 Angola+247 Ascension Island+61145, +61147 Australia - Satellite Services+880 Bangladesh+501 Belize+229 Benin+226 Burkina Faso+257 ...
  • Gigaset: Aanmelden DECT handset op Gigaset N300A-IP basisstation
    Inhoud: Procedure voor het aanmelden van een DECT handset op een Gigaset N300A-IP basis station.U dient de aanmelding van de handset gelijktijdig zowel op de handset ...
  • Gebruikersportal: Nummerweergave aan- of uitzetten
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het wijzigen van de nummerweergave voor uitgaande gesprekken en werkt in combimatie met de UC/PBX en Grandstream toestellen.Nummerweergave aan of uitzetten (toestel instelling)Dit ...
  • Gebruikersportal: Nummerweergave instellen voor uitbellen
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het wijzigen van de nummerweergave voor uitgaande gesprekken binnen het UC/PBX Manager portal. Voor het in of uitschakkelen van nummerweergave per gesprek, lees ...
  • UniFi networking: Hoe maak ik verbinding middels SSH
    Inhoud: Om verbinding te maken middels SSH is er een SSH programma nodig.Enkele programma's hiervoor zijn Putty of OpenSSH.Gebruik PuttyStart het programma Putty vanuit het start ...
  • Blueparrot: VXI Headset update
    Inhoud: Deze instructie is voor het bijwerken van de software van uw VXI headset.Stap 1: Software installatieInstalleer de VXI updater softwareTijdens de installatie kunnen extra pakketten ...
  • Internet: Opstellen van een internet offerte
    Inhoud: Voor het opstellen van een internet offerte heb je een aantal dingen nodig.   Stap 1: Allereerst heb je de postcode en het huisnr nodig van de locatie ...
  • Upgrade naar internet + bellen: Voordelen van migratie naar Internet + bellen
    Inhoud: In de meeste gevallen wordt er gebruik gemaakt van een koperlijn van KPN, waarover een telefoon abonnement van KPN actief is. Hierbij ontvangt u van ...
  • Juniper: Juniper firewall - ALG
    Inhoud: Wanneer u gebruik maakt van een Juniper router/firewall dan kan het noodzakelijk zijn om bepaalde instellingen te wijzigen, voordat u VoIP apparatuur kunt gebruiken.Sommige routers/firewalls ...
  • Toestellen: Probleem met gesprek melden
    Inhoud: Wanneer u een probleem ervaart met een gesprek, dan kan dit vele oorzaken hebben.Alvorens u bij ons melding maakt van slechte gesprekken, vragen wij u ...
  • Simkaart: Welke simkaart krijg ik bij mijn mobiele abonnement?
    Inhoud: Standaard leveren wij een 2-in-1 simkaart.Bestel je bij ons een 'normale' simkaart of een micro-simkaart, dan ontvang je beide formaten in één kaarthouder. Je kunt ...

De meest populaire zoekopdrachten zijn: