Geavanceerd zoeken

153 zoekresultaten

Pagina1 van de 6 Pagina's

  • PBX - Gebruikersportal: Call Recording activeren
    Inhoud: Deze instructie beschrijft de mogelijkheid voor het instellen van gespreksopnamen ofwel call recording op een specifieke extentie of toestel.Standaard staat de optie gespreksopnamen uit en ...
  • Instructie: Instellen doorschakeling
    Inhoud: In deze instructie gaan we een doorschakeling instellen die makkelijk en snel is te beheren door uzelf.Om deze doorschakeling in te stellen moet u inloggen ...
  • Toestellen: Phonebook word niet bijgewerkt
    Inhoud: Dit is van toepassing als u gebruik maakt van het telefoonboek bij ons op de server. Als u net contacten heeft toegevoegd kan dit tot 2 ...
  • AVM: Instellen FritzBox voor aansluiten van SIP telefoon/fax.
    Inhoud: Deze instructie is voor het handmatig instellen van een AVM Fritzbox i.c.m. een SIP trunk t.b.v. een telefoon of Fax op de analoge FON aansluiting.Wilt ...
  • Instructie: Uitbellen zonder nummer of ander nummer
    Inhoud: Instructie voor het instellen om uit te bellen met zonder nummer of met een ander nummer.Deze instructie is bedoeld voor de PBX beheerder.Om deze instelling ...
  • Gebruikers dashboard: Toestel instellen (via automatische provisioning)
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het instellen van een VoIP toestel middels automatische provisioning. Stap 1: Inloggen op PBX ManagerLog hiervoor eerst in op de PBX Manager. Stap 2: Instellen ...
  • Toestellen: Handmatig SIP toestel configureren
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het handmatig configureren van een SIP / VoIP toestel. Wanneer toestellen door ons geleverd zijn, worden deze geconfigureerd middels automatische provisioning en hoeft ...
  • SIP Trunk: Wachtwoord wijzigen telefonie portal
    Inhoud: Deze instructie beschijft het wijzigen van het wachtwoord om in te loggen op het telefonie portal.Voor de beschrijving voor gebruik met onze PBX, lees hier ...
  • Telefonie: Instellen SIP accounts Gigaset N300A IP (oud)
    Inhoud: Om SIP accounts aan te maken op uw Gigaset N300A IP sluit uw basisstation aan op het netwerk en schakelt u het apparaat aan. Zodra het lampje ...
  • Gebruikersportal: Nummerweergave aan- of uitzetten
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het wijzigen van de nummerweergave voor uitgaande gesprekken en werkt in combimatie met de UC/PBX en Grandstream toestellen.Nummerweergave aan of uitzetten (toestel instelling)Dit ...
  • Gebruikersportal: Nummerweergave instellen voor uitbellen
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het wijzigen van de nummerweergave voor uitgaande gesprekken binnen het UC/PBX Manager portal. Voor het in of uitschakkelen van nummerweergave per gesprek, lees ...
  • Gigaset: Instellen SIP account op de Gigaset N300a IP
    Inhoud: Deze instructie is voor het instellen van de Gigaset N300A voor het gebruik van VOIP telefonie.   Stap 1. Inloggen op het basisstation Zoek het IP adres van ...
  • Gebruik en functies: Instellen IVR
    Inhoud: Deze instructie is voor het instellen van een IVR menu ofwel Auto Attendant / Voice Menus.Een keuze menu kan gebruikt worden om gesprekken te verdelen ...
  • AVM: Instellen FritzBox op uw Hosted PBX aansluiting.
    Inhoud: Deze instructie is voor het handmatig instellen van een AVM Fritzbox i.c.m. een Hosted PBX aansluiting. Wilt u de AVM Fritzbox instellen voor gebruik van ...
  • Uitleg menu:
    Inhoud: Used to define the information needed to assign SIP accounts and keys to provision the devices. Click the plus icon to add a device. Click the edit ...
  • Instellingen: Hosted Mobiel internet instellingen Android
    Inhoud: Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na openen kan er gekozen ...
  • Instructie: Hunt List Dial command options
    Inhoud: In de Hunt List op het Hosted PBX platform kunnen extra instructies worden ingesteld ofwel Dial command options.Hieronder een overzicht van de meest gebruikte opties ...
  • Toestellen: Uitleg en kosten automatische configuratie toestellen (provisioning)
    Inhoud: Bij gebruik van automatische configuratie ofwel provisioning, verzorgen wij de configuratie en updates van telefoontoestel(len).Middels deze provisioning worden de onderstaande punten door ons verzorgd: Eenvoudige toestel ...
  • PBX - Gebruikersportal: FAX instellen via de gebruikersportal
    Inhoud: Deze instructie is voor het instellen van de Fax via de gebruikersportal.   Stap 1. Inloggen op de gebruikersportal. navigeer naar: https://pbx.business-isp.nl Log in met de toestelgegevens die u ...
  • PBX - Gebruikersportal: Fax versturen via de Gebruikersportal
    Inhoud: Deze instructie is voor het versturen van een Fax via de gebruikersportal.   Stap 1. Inloggen op de gebruikersportal. navigeer naar: https://pbx.business-isp.nl Log in met de toestelgegevens die u ...
  • PBX - Gebruikersportal: Operator panel
    Inhoud: User Guide   Login in Open your browser and enter the web address for the panel in the location input. That address depends on your particular setup, it ...
  • Handleiding PBX: Instellen Zoho CRM in PBX Manager
    Inhoud: Instructie voor het instellen van Zoho CRM voor de Hosted PBX omgeving.Deze instructie bevat niet de instellingen binnen het Zoho CRM portal.Login op de PBX ...
  • Handleiding PBX: Instructie voor gebruik van de Zoho CRM koppeling
    Inhoud: Instructie voor gebruik van de Zoho CRM koppeling binnen de PBX Manager.Login op de PBX Manager als gebruiker.Navigeer naar CRMIn dit venster worden de binnenkomende gesprekken ...
  • PBX - Gebruikersportal: Nummer blokkeren (op extensie basis)
    Inhoud: Deze instructe is voor het blokkeren van telefoonnummers op extensie basis. Deze blokkade zal alleen van toepassing zijn op de extentie waar dit is ingesteld.Stap ...
  • Misbruik: Spookgesprekken en misbruik telefonie
    Inhoud: Spookgesprekken zijn gesprekken die binnen komen op uw toestel. U wordt bijvoorbeeld gebeld door het nummer 1000, maar als u opneemt hoort u niks. Dit ...
  • Aansluiten en installatie: Wat is mijn IP adres?
    Inhoud: Om uw Internet IP te achterhalen kunt u gebruik maken van onderstaande URL / link. Mijn IP adres weergeven?Binnen 30 seconden keert u automatisch terug ...
  • Basis toestel functies: Call Parking
    Inhoud: Bij gebruik van de Hosted PBX is het mogelijk om een gesprek tijdelijk te parkeren en op elk ander gewenst toestel terug te nemen. Door ...
  • Beheerder dashboard: Instellen Wachtrij/Call Queue
    Inhoud: Deze instructie beschrijft de instellingen en opties van de Call Center Queues, ook wel wachtrij genoemd.Voor de instellingen van een Agent voor Call Center Queues, ...
  • Gebruikers dashboard: Instellen Agent/Call Queue
    Inhoud: Deze instructie beschrijft de instellingen en opties voor een Agent van een Call Center Queues, ook wel wachtrij genoemd.Voor de instellingen van Call Center Queues, ...
  • PBX Gebruikers Handleiding: Voorbeelden van in te spreken teksten PBX
    Inhoud: Hieronder enkele voorbeelden van teksten welke gebruikt kunnen worden bij het inspreken van teksten voor gebruik binnen de PBX.WelkomstboodschapWelkom bij bedrijf.....een ogenblik geduld.Medewerkers ingesprekAlle medewerkers ...

De meest populaire zoekopdrachten zijn: