H

  • Hosted Mobiel internet instellingen Android
    Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na opnenen kan er gekozen ...
  • Handset koppelen aan KX-UDT11x aan KS-UDS124
    Voor het koppelen van een nieuwe handset ga als volgd te werk:kies in het menu ( boven ) System.Kies in het menu ( links ) ...
  • Hulp op afstand cliënt downloaden
    Wanneer onze helpdesk u aanbiedt met u mee te kijken, download dan onderstaande cliënt om tijdelijk toegang te geven tot uw bureaublad. Klik op Download ...
  • Handmatig Configureren Provisioning Grandstream
    Deze instructie is voor het instellen van de provisioning van een onbekend Grandstream toestel. Klik hier voor Uitleg en kosten automatische configuratie toestellen (provisioning).Let op! Voordat we ...
  • Hunt List Dial command options
    In de Hunt List op het Hosted PBX platform kunnen extra instructies worden ingesteld ofwel Dial command options.Hieronder een overzicht van de meest gebruikte opties ...
  • Hoe sluit ik mijn nieuwe VoIP toestel aan?
    Deze instructie is om u te begeleiden bij het aansluiten van uw nieuwe VoIP toestel.Wanneer u een bestaand VoIP toestel gaat vervangen, dan dienen de ...
  • Handset DP720 registreren op basisstation DP750
    Deze instructie beschrijft het aanmelden van een DP720 series handset op een DP750 series basisstation.Zorg ervoor dat het basisstation is aangesloten met de stroom adapter ...
  • Hardware NAT en Hardware Accelaration uitschakelen
    Bij gebruik van SIP / VoIP dient er geen gebruik gemaakt worden van Hardware NAT of Hardware Accelaration. Wanneer er gebruik gemaakt wordt van een ...
  • Hoe maak ik verbinding middels SSH
    Om verbinding te maken middels SSH is er een SSH programma nodig.Enkele programma's hiervoor zijn Putty of OpenSSH.Gebruik PuttyStart het programma Putty vanuit het start ...
  • Hoe vind ik het IP adres van mijn N300 basisstation?
    Deze instructie helpt u bij het opvragen van het IP adres van uw Gigaset N300A IP basisstation.Op de Gigaset handset gaat u naar: Settings -> Base ...
  • Headset opnieuw verbinden (handmatig)
    Het kan voorkomen dat de Headset niet automatisch vebinding maakt met uw toestel.Indien dit het geval is kunt u onderstaande stappen uitvoeren op uw Grandstream ...
  • Hoe verloopt het opleverproces van een glasvezelverbinding?
    Het opleverproces van een glasvezelverbinding duurt gemiddeld 20 weken. Deze periode bestaat uit de volgende 4 fasen: Vooronderzoek Vergunningaanvraag (+uitloop) Werkzaamheden Oplevering In de onderstaande tijdsbalk is te zien hoe ...
  • Hoe kan ik opzeggen?
    Deze instructe beschrijft hoe een dienst opgezegd kan worden.Stappen: Stuur een e-mail of maak een ticket aan met de mededeling.Stuur de e-mail naar de helpdesk of ...
  • Heeft u geen internet? - Fritzbox modem (ADSL/VDSL)
    Wanneer uw internet volledig wegvalt of herhaaldelijk wegvalt dan kan er iets mis zijn met uw aansluiting of apparatuur.Van toepassing op; ADSL, VDSL, VDSL Plus, ...
  • Handsetje dp720/722 ontkoppelen
    Voordat je een nieuw handsetje kunt registereren op een oud basisstation moet je eerst het oude toestel verwijderen.   Dit kun je in het handsetje doen via ...
  • Hosted Mobiel internet instellingen iOS
    Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na opnenen kan er gekozen ...
  • Handset DP720/DP722/DP730 vervangen icm basisstation DP750/DP752
    Deze instructie beschrijft het vervangen van een DP720 / DP722 / DP730 handset op een DP750 / DP752 basisstation.Stap 1: Reset oude handsetNavigeer met de handset ...
  • Handleiding WP820
    Doorverbinden met ruggespraak: 1. Druk op de "Transfer" toets tijdens een gesprek en toets het nummer in waar je naar door wilt verbinden. 2. Druk op de ...
  • Hoe kan ik het verbruiksoverzicht downloaden?
    Het verbruiksoverzicht is te vinden binnen het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: Factuur openenStandaard zal het klantenpaneel ...
  • Hoe stel ik 2-staps authenticatie in?
    Deze instructie beschrijft het instellen van 2-staps authenticatie voor het klantenpaneel.Authenticatie in twee stappen houdt in dat u naast een gebruikersnaam en wachtwoord, ook een ...
  • Hoe wijzig ik facturatiegegevens?
    Wijzigen van contactgegevens voor facturatie kunt u zelf eenvoudig doen via het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: FacturatiegegevensNavigeer naar Mijn Account > FacturatiegegevensWijzig hier ...
  • Hoe wijzig ik algemene- en contactgegevens?
    Wijzigen van algemene- en contactgegevens kunt u zelf eenvoudig doen via het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: FacturatiegegevensNavigeer naar Mijn Account > Algemene gegevensWijzig ...
  • Hoe wijzig ik mijn betaal- en incassogegevens?
    Het wijzigen van de betaal- en incassogegevens voor facturatie kunt u zelf eenvoudig doen via het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: FacturatiegegevensNavigeer naar Mijn Account ...