C

  • Call Screening
    Dit scherm geeft u de mogelijkheid om gespreksfilters in te stellen en aan te zetten.   Je kunt filteren voor gesprekken met een telefoonnummer en degene zonder ...
  • Call Blocking
    Dit scherm geeft je de mogelijkheid om gesprekken te blokkeren en hier regels voor aan te maken.   Je kunt hier blokkeringsregels aanmaken voor anonieme gesprekken en ...
  • Call Recording activeren
    Deze instructie beschrijft de mogelijkheid voor het instellen van gespreksopnamen ofwel call recording op een specifieke extentie of toestel.Standaard staat de optie gespreksopnamen uit en ...
  • Connect Call API
    Connect Call API De Connect Call API stelt ontwikkelaars in staat om gesprekken rechtstreeks vanuit een browser of eigen applicatie op te zetten. De standaard ...
  • Connect Telefoonkiezer geeft niet alle knoppen weer
    Wanneer u de Connect client op uw mobiel gebruikt en niet alle knoppen binnen de Telefoonkiezer worden weergegeven, den helpt deze instructie mogelijk.Voorbeeld:Pas de resolutie ...
  • Call Forwarding
    In deze FAQ wordt uitgelegd welke instellingen er in Call-Forwarding ingesteld worden. Forward All calls made to my office extension: Deze instelling zorgt ervoor dat alle inkomende ...
  • Conferentie gesprek
    Na het eerste gesprek op LINE1. Bel het toestel of nummer welke u bij de conferentie wilt betrekken. Kies hiervoor een volgende lijn (toets bijv. ...
  • Call Parking
    Bij gebruik van de Hosted PBX is het mogelijk om een gesprek tijdelijk te parkeren en op elk ander gewenst toestel terug te nemen. Door ...
  • Conferentie Gesprek
    Een conferentie gesprek is kort gezegd een groepsgesprek. Dus zal het zo zijn dat u al in gesprek bent met iemand op een eerste lijn, ...
  • Configureren VPN binnen USG naar Cisco ASA
    Deze instructie legt uit hoe er een IPsec VPN ingesteld dient te worden binnen USG voor verbinding naar een Cisco ASA.Stap 1: Login op het UniFi Cloud ...
  • Configureren VPN binnen Cisco ASA naar USG
    Deze instructie legt uit hoe er een IPsec VPN ingesteld dient te worden binnen een Cisco ASA voor verbinding met een USG.Stap 1: Instellen IPsec ...
  • Call Block
    A list of numbers from which to block calls. To block a call click on the plus icon on the right Fill out the fields with pertinent information Action: Reject- Will reject ...
  • Call Broadcast
    Broadcast calls (a light dialer) to a defined list of phone numbers. To create a call broadcast click the plus on the right Fill in the following fields Name- Name for ...
  • Call Center
    List of queues for the call center. Call Center Queues To add a Call Center Queue click the Add button in the top right Once a Queue is created click ...
  • Call Detail Records
    Call Detail Records (CDRs) are detailed information on the calls. Use the fields to filter the information for the specific call records that are desired. ...
  • Call Flows
    Direct calls between two destinations by calling a feature code.     Name: Define the name of the call flow. Extension: Define what extension to use. (This will make an extension ...
  • Call Recordings
    Shows the call recordings with name, length, date and time, and call direction. Click the eye icon on the right to view more details Click the X ...
  • Call Routing
    Directs incoming calls for the extension To access call routing goto Accounts > click the edit pencil icon on the right of the extension Click CALL ROUTING on the ...
  • Conferences
    Conferences is used to setup conference rooms with a name, description, and optional pin number. Note For advanced conferencing use Apps -> Conference Center Conference Settings Name: Name for the ...
  • Conference Centers
    Conference Centers are a group of conference rooms. They can be organized by cost center, geographically, or other criteria. To Acess Conference Center goto Apps > ...
  • Conference Controls
    Call controls enable ability to assign digits to actions. They can be used to mute, unmute, or other actions during the conference call. Click the edit ...
  • Conference Profiles
    A group of conference parameters saved together as a profile. Click the edit icon on the right to adjust the profile Click the plus to create a ...
  • Contacts
    Contacts is a list of individuals and organizations. To create a contact click the plus and to edit a contact click the pencil icon on the right. Fill out the fields ...
  • Call Routing
    Define alternate inbound call handling for the following extensions. Call Forward- (Disabled or Enabled) Input the destination number On Busy- (Disabled or Enabled) If enabled, it overrides the value ...
  • CDR Statistics
    Call Detail Records Statics summarize the call information.   Definitions Hours: Specific hour in that day. Date: Specific date in that month. Time: Specific time in that day. Volume: Number of ...
  • Command
    Provides a conventient way to execute system, PHP, switch and SQL commands. Click the drop down box on the right to choose from Switch, PHP, Shell and SQL to execute ...