W

  • Welke uitgaande e-mail server moet ik gebruiken?
    Deze instructie is voor het instellen van uw e-mail programma of scanner.Voor de juiste SMTP server voor het versturen van e-mail dient u de SMTP ...
  • Wat is het verschil tussen zakelijke en particulieren internetverbinding?
    Deze faq beschijft het verschil tussen een zakelijke en particuliere internetverbinding. Voor een bedrijf is internettoegang van cruciaal belang en zijn er vaak extra zaken om ...
  • Wat is mijn IP adres?
    Om uw Internet IP te achterhalen kunt u gebruik maken van onderstaande URL / link. Mijn IP adres weergeven?Binnen 30 seconden keert u automatisch terug ...
  • Wat is een noodnummer?
    Een noodnummer is een telefoonnummer welke gebruikt zal worden wanneer uw teleonie tijdelijk niet bereikbaar is.Een noodnummer wordt gebruikt bij o.a.; Stroomstoring. Probleem met lokale netwerk. Probleem met ...
  • Wijzigen verkoop tarieven
    Deze instructie is voor het wijzigen van de verkoop gesprekstarieven.Stap 1: Inloggen op reseller portalLog in op het reseller portalStap 2: TarievenNavigeer naar Billing > Tarrifs ...
  • Wat is een afkoopregeling telefonie?
    Wanneer u nog een contractverplichting heeft bij uw huidige telefoonaanbieder maar eerder wilt overstappen naar een andere aanbieder, dan kunt u met uw huidige aanbieder ...
  • Wilsuiting bij Portering
    Soms kunnen er situaties ontstaan, met betrekking tot porteringen, waarbij de wens van de klant onduidelijk is. Deze wilsuiting is te gebruiken onderstaande situatie: Het indienen van ...
  • Welke telefoonnummers zijn er?
    In Nederland zijn er verschillende soorten telefoonnummers beschikbaar. Op deze pagina beschrijven we alle voor- en nadelen van de verschillende nummers.Hieronder de beschikbare soorten nummers: Regio ...
  • Wat doet mijn telecomaanbieder met mijn gegevens?
    Als u telefoneert of het internet gebruikt, krijgt uw telecomaanbieder gegevens van u. Hij ziet bijvoorbeeld welke nummers u belt en wanneer. Uw telecomaanbieder mag ...
  • Wachtwoord wijzigen telefonie portal
    Deze instructie beschijft het wijzigen van het wachtwoord om in te loggen op het telefonie portal.Voor de beschrijving voor gebruik met onze PBX, lees hier ...
  • Web App op startscherm opslaan
    Deze instructie beschrijft hoe de webapp kan worden opgeslagen op het startscherm van uw Android of iPhone toestel. Web App op Beginscherm iPhone/iPad plaatsen Open de Web ...
  • Welke simkaart krijg ik bij mijn mobiele abonnement?
    Standaard leveren wij een 2-in-1 simkaart.Bestel je bij ons een 'normale' simkaart of een micro-simkaart, dan ontvang je beide formaten in één kaarthouder. Je kunt ...
  • Waar vind ik mijn PUC code van mijn simkaart?
    Een PUK-code is beveiligingscode om de simkaart te deblokkeren, wanneer bijvoorbeeld de pincode te vaak foutief is ingetoetst.Bij aanschaf van het abonnement heeft u een ...
  • Waar vind ik mijn PIN code van mijn simkaart?
    Een PIN-code is beveiligingscode om de simkaart te beveiligen tegen misbruik.Bij aanschaf van het abonnement heeft u een SIM-kaart pakket ontvangen. In dit pakket zit ...
  • Wachtmuziek
    Deze instructie is voor het instellen van een eigen wachtmuziek. Stap 1: Inloggen op PBX ManagerLog hiervoor eerst in op de PBX Manager. Stap 2: Music on Hold ...