Call Screening
Dit scherm geeft u de mogelijkheid om gespreksfilters in te stellen en aan te zetten.
Je kunt filteren voor gesprekken met een telefoonnummer en degene zonder ...
Call Blocking
Dit scherm geeft je de mogelijkheid om gesprekken te blokkeren en hier regels voor aan te maken.
Je kunt hier blokkeringsregels aanmaken voor anonieme gesprekken en ...
Call Recording activeren
Deze instructie beschrijft de mogelijkheid voor het instellen van gespreksopnamen ofwel call recording op een specifieke extentie of toestel.Standaard staat de optie gespreksopnamen uit en ...
Connect Call API
Connect Call API
De Connect Call API stelt ontwikkelaars in staat om gesprekken rechtstreeks vanuit een browser of eigen applicatie op te zetten. De standaard ...
Connect Telefoonkiezer geeft niet alle knoppen weer
Wanneer u de Connect client op uw mobiel gebruikt en niet alle knoppen binnen de Telefoonkiezer worden weergegeven, den helpt deze instructie mogelijk.Voorbeeld:Pas de resolutie ...
Call Forwarding
In deze FAQ wordt uitgelegd welke instellingen er in Call-Forwarding ingesteld worden.
Forward All calls made to my office extension: Deze instelling zorgt ervoor dat alle inkomende ...
Conferentie gesprek
Na het eerste gesprek op LINE1. Bel het toestel of nummer welke u bij de conferentie wilt betrekken. Kies hiervoor een volgende lijn (toets bijv. ...
Call Parking
Bij gebruik van de Hosted PBX is het mogelijk om een gesprek tijdelijk te parkeren en op elk ander gewenst toestel terug te nemen. Door ...
Conferentie Gesprek
Een conferentie gesprek is kort gezegd een groepsgesprek. Dus zal het zo zijn dat u al in gesprek bent met iemand op een eerste lijn, ...
Configureren VPN binnen USG naar Cisco ASA
Deze instructie legt uit hoe er een IPsec VPN ingesteld dient te worden binnen USG voor verbinding naar een Cisco ASA.Stap 1: Login op het UniFi Cloud ...
Configureren VPN binnen Cisco ASA naar USG
Deze instructie legt uit hoe er een IPsec VPN ingesteld dient te worden binnen een Cisco ASA voor verbinding met een USG.Stap 1: Instellen IPsec ...
Call Block
A list of numbers from which to block calls.
To block a call click on the plus icon on the right
Fill out the fields with pertinent information
Action:
Reject- Will reject ...
Call Broadcast
Broadcast calls (a light dialer) to a defined list of phone numbers.
To create a call broadcast click the plus on the right
Fill in the following fields
Name- Name for ...
Call Center
List of queues for the call center.
Call Center Queues
To add a Call Center Queue click the Add button in the top right
Once a Queue is created click ...
Call Detail Records
Call Detail Records (CDRs) are detailed information on the calls. Use the fields to filter the information for the specific call records that are desired. ...
Call Flows
Direct calls between two destinations by calling a feature code.
Name: Define the name of the call flow.
Extension: Define what extension to use. (This will make an extension ...
Call Recordings
Shows the call recordings with name, length, date and time, and call direction.
Click the eye icon on the right to view more details
Click the X ...
Call Routing
Directs incoming calls for the extension
To access call routing goto Accounts > click the edit pencil icon on the right of the extension
Click CALL ROUTING on the ...
Conferences
Conferences is used to setup conference rooms with a name, description, and optional pin number.
Note
For advanced conferencing use Apps -> Conference Center
Conference Settings
Name: Name for the ...
Conference Centers
Conference Centers are a group of conference rooms. They can be organized by cost center, geographically, or other criteria.
To Acess Conference Center goto Apps > ...
Conference Controls
Call controls enable ability to assign digits to actions. They can be used to mute, unmute, or other actions during the conference call.
Click the edit ...
Conference Profiles
A group of conference parameters saved together as a profile.
Click the edit icon on the right to adjust the profile
Click the plus to create a ...
Contacts
Contacts is a list of individuals and organizations.
To create a contact click the plus and to edit a contact click the pencil icon on the right.
Fill out the fields ...
Call Routing
Define alternate inbound call handling for the following extensions.
Call Forward- (Disabled or Enabled) Input the destination number
On Busy- (Disabled or Enabled) If enabled, it overrides the value ...
CDR Statistics
Call Detail Records Statics summarize the call information.
Definitions
Hours: Specific hour in that day.
Date: Specific date in that month.
Time: Specific time in that day.
Volume: Number of ...
Command
Provides a conventient way to execute system, PHP, switch and SQL commands.
Click the drop down box on the right to choose from Switch, PHP, Shell and SQL to execute ...