Handleiding WP820 WP822 WP830
Doorverbinden met ruggespraak:
1. Druk op de "Transfer" toets tijdens een gesprek en toets het nummer in waar je naar door wilt verbinden.
2. Druk op de ...
Hoe kan ik opzeggen?
Deze instructe beschrijft hoe een dienst opgezegd kan worden.Stappen:
Stuur een e-mail of maak een ticket aan met de mededeling.Stuur de e-mail naar de helpdesk of ...
Heeft u geen internet? - Fritzbox modem (ADSL/VDSL)
Wanneer uw internet volledig wegvalt of herhaaldelijk wegvalt dan kan er iets mis zijn met uw aansluiting of apparatuur.Van toepassing op; ADSL, VDSL, VDSL Plus, ...
Handmatig Configureren Provisioning Grandstream
Deze instructie is voor het instellen van de provisioning van een onbekend Grandstream toestel. Klik hier voor Uitleg en kosten automatische configuratie toestellen (provisioning).Let op! Voordat we ...
Handmatig toestel configuren voor 3CX
Deze instructie beschrijft enkele noodzakelijke instellingen voor het configureren van Grandstream toestellen voor gebruik met een 3CX PBX.
Bijvoorkeur dient een toestel ingesteld te worden via ...
Handmatig SIP toestel configureren
Deze instructie beschrijft het handmatig configureren van een SIP / VoIP toestel.
Wanneer toestellen door ons geleverd zijn, worden deze geconfigureerd middels automatische provisioning en hoeft ...
Hoe maak ik verbinding middels SSH
Om verbinding te maken middels SSH is er een SSH programma nodig.Enkele programma's hiervoor zijn Putty of OpenSSH.Gebruik PuttyStart het programma Putty vanuit het start ...
Hunt List Dial command options
In de Hunt List op het Hosted PBX platform kunnen extra instructies worden ingesteld ofwel Dial command options.Hieronder een overzicht van de meest gebruikte opties ...
Handset DP720 registreren op basisstation DP750
Deze instructie beschrijft het aanmelden van een DP720 series handset op een DP750 series basisstation.Zorg ervoor dat het basisstation is aangesloten met de stroom adapter ...
Handsetje dp720/722 ontkoppelen
Voordat je een nieuw handsetje kunt registereren op een oud basisstation moet je eerst het oude toestel verwijderen.
Dit kun je in het handsetje doen via ...
Hoe sluit ik mijn nieuwe VoIP toestel aan?
Deze instructie is om u te begeleiden bij het aansluiten van uw nieuwe VoIP toestel.Wanneer u een bestaand VoIP toestel gaat vervangen, dan dienen de ...
Hoe verloopt het opleverproces van een glasvezelverbinding?
Het opleverproces van een glasvezelverbinding duurt gemiddeld 20 weken. Deze periode bestaat uit de volgende 4 fasen:
Vooronderzoek
Vergunningaanvraag (+uitloop)
Werkzaamheden
Oplevering
In de onderstaande tijdsbalk is te zien hoe ...
Hardware NAT en Hardware Acceleration
Bij gebruik van SIP / VoIP dient er geen gebruik gemaakt worden van Hardware NAT of Hardware Acceleration. Wanneer er gebruik gemaakt wordt van een ...
Headset opnieuw handmatig verbinden
Het kan voorkomen dat de Headset niet automatisch vebinding maakt met uw toestel.Indien dit het geval is kunt u onderstaande stappen uitvoeren op uw Grandstream ...
Hoe kan ik het verbruiksoverzicht downloaden?
Het verbruiksoverzicht is te vinden binnen het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: Factuur openenStandaard zal het klantenpaneel ...
Hoe stel ik 2-staps authenticatie in?
Deze instructie beschrijft het instellen van 2-staps authenticatie voor het klantenpaneel.Authenticatie in twee stappen houdt in dat u naast een gebruikersnaam en wachtwoord, ook een ...
Hoe wijzig ik facturatiegegevens?
Wijzigen van contactgegevens voor facturatie kunt u zelf eenvoudig doen via het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: FacturatiegegevensNavigeer naar Mijn Account > FacturatiegegevensWijzig hier ...
Hoe wijzig ik algemene- en contactgegevens?
Wijzigen van algemene- en contactgegevens kunt u zelf eenvoudig doen via het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: FacturatiegegevensNavigeer naar Mijn Account > Algemene gegevensWijzig ...
Hoe wijzig ik mijn betaal- en incassogegevens?
Het wijzigen van de betaal- en incassogegevens voor facturatie kunt u zelf eenvoudig doen via het klantenpaneel.Stap 1: Inloggen op het klantenpaneelLogin op het klantenpaneel van uw aanbieder.Stap 2: FacturatiegegevensNavigeer naar Mijn Account ...
Hoe reinig ik de simkaart?
Wanneer een simkaart niet schoon is dan kan dit problemen veroorzaken, zoals;
verminderde ontvangst
geen ontvangst
kortere batterijduur
Mogelijk oorzaken hiervoor kunnen zijn dat de simkaart contacten vuil zijn ...
Hoe schakel ik de Pincode van SIM-kaart uit?
Deze instructie is voor het uitzetten van de pincode van de simkaart.Voor elke merk, fabrikant en kan de weg naar de juiste instelling anders zijn.Hieronder ...
Hoe vind ik mijn simkaartnummer?
Het is mogelijk dat je je simkaartnummer ergens moet invullen, bijvoorbeeld bij het aanvragen van nummerbehoud. Je simkaartnummer kun je op verschillende manieren achterhalen.
1. Aflezen van ...
Hosted Mobiel internet instellingen Android
Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na openen kan er gekozen ...
Hosted Mobiel internet instellingen iOS
Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na opnenen kan er gekozen ...