Geavanceerd zoeken

23 zoekresultaten

  • PBX - Beheerdersportal: Schedules aanmaken of wijzigen op de PBX
    Inhoud: Deze instructie is om een tijdschema op de pbx aan te passen of aan te maken. Ook wel genoemd schedule of time range groups. Op ...
  • Cloud controller: Aanmaken draadloos netwerk binnen de UniFi Cloud Controller
    Inhoud: Deze instructie legt uit hoe een nieuw draadloos netwerk aangemaakt kan worden binnen de UniFi Cloud Controller.Stap 1: Login op het UniFi Cloud Controller Portal.De URL en ...
  • Cloud controller: Aanmaken administrator binnen de UniFi Cloud Controller
    Inhoud: Deze instructie legt uit hoe een site administrator aangemaakt kan worden binnen de UniFi Cloud Controller.Stap 1: Login op het UniFi Cloud Controller Portal.De URL en inloggegevens ...
  • SPAM: Wat kan ik doen om geen SPAM berichten meer te ontvangen?
    Inhoud: U kunt in uw mailprogramma regels aanmaken om spam automatisch te filteren op subject of headers. Een voorbeeld van de AntiSPAM headers van een spambericht:X-Spam-Flag: ...
  • Microsoft Outlook 2010: Instellen Outlook 2010 IMAP
    Inhoud: Ga in het menu van Outlook 2010 via 'Bestand' (File) naar 'Info' (Info) en klik op 'Account toevoegen' (Add Account) om een nieuw account aan ...
  • Microsoft Outlook 2010: Instellen Outlook 2010 POP3
    Inhoud: Ga in het menu van Outlook 2010 via 'Bestand' (File) naar 'Info' (Info) en klik op 'Account toevoegen' (Add Account) om een nieuw account aan ...
  • PBX - Gebruikersportal: Call Blocking
    Inhoud: Dit scherm geeft je de mogelijkheid om gesprekken te blokkeren en hier regels voor aan te maken.   Je kunt hier blokkeringsregels aanmaken voor anonieme gesprekken en ...
  • Internet: Service Level Agreements (SLA)
    Inhoud: Een Service Level Agreement (SLA) is een contract over het te leveren niveau en type service. Vervolgens wordt bijgehouden of de klant ook daadwerkelijk krijgt ...
  • PBX - Beheerdersportal: Media Files en wachtmuziek
    Inhoud: Onder het menu Media Files staan uw geluids bestanden. Dit bestaat uit 2 onderdelen: de Voice recordings en de Music-on-Hold.   Voice RecordingsIn het menu voice recordings kunt ...
  • Instructie: Instellen doorschakeling
    Inhoud: In deze instructie gaan we een doorschakeling instellen die makkelijk en snel is te beheren door uzelf.Om deze doorschakeling in te stellen moet u inloggen ...
  • PBX - Beheerdersportal: Extensions & Directory
    Inhoud: Bulk Generator In dit scherm is het mogelijk om extenties in bulk aan te maken door middel van een CSV-bestand. Download het CSV-template bestand en open deze ...
  • Toestellen: Telefoonboek GXP1450 of GXP2100 series
    Inhoud: Instructie voor het maken van een telefoonboek in XML voor gebruik van een VoIP telefoon Grandstream GXP1450 of GXP2100 series. Heeft u een GXP2000 series VoIP toestel klik dan hier.Stap 1 - ...
  • Apparatuur: Installatie instructie AVM VPN client
    Inhoud: Instructie voor het instellen van een AVM VPN. Ondersteunde modellen:7340, 7360, 7390, 7570Voor u verder gaat zorg voor dat uw AVM router voorzien is van de laatste ...
  • Gebruik en functies: Instellen IVR
    Inhoud: Deze instructie is voor het instellen van een IVR menu ofwel Auto Attendant / Voice Menus.Een keuze menu kan gebruikt worden om gesprekken te verdelen ...
  • Handleiding PBX: Configureren Special Line
    Inhoud: Wanneer er een apparaat, zoals speciaal toestel, PBX of ATA adapter wilt koppelen aan uw Hosted PBX dan kunt u gebruik maken van een Special ...
  • Mobiel: Hosted Mobiel internet instellingen Android
    Inhoud: Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na opnenen kan er gekozen ...
  • Procedures: Configureren IPSec VPN op de RV325
    Inhoud: Stap 1. Groep aanmaken Navigeer naar VPN->Remote Access en druk op Add. Vul onderstaande gegevens in: Group name: Naam van de groep WAN: Selecteer de gewenste WAN Pre-shared Key: genereer ...
  • Instructie: Opnemen audio boodschap Hosted PBX
    Inhoud: Deze instructie is voor voor het opnemen en/of uploaden van een nieuwe voice prompt.   Stap 1. Inloggen op de PBX ManagerGa naar de URL: https://pbx.business-isp.nlLogin met ...
  • Firewall & Security Gateway: Configureren VPN binnen USG naar Cisco ASA
    Inhoud: Deze instructie legt uit hoe er een IPsec VPN ingesteld dient te worden binnen USG voor verbinding naar een Cisco ASA.Stap 1: Login op het UniFi Cloud ...
  • Handleiding PBX: Instellen Wachtrij/Call Queue
    Inhoud: Door middels van dit instructie kunt u de Call Queue instellen.   Stap 1: Aanmaken Call Queue Navigeer in de PBX manager naar: Call Center > QueuesKlik vervolgens ...
  • Aanvraag internetverbinding: 5. Ip aanvragen
    Inhoud: Stap 5: Ip aanvragen. Ga naar IRMA naar het order waar je mee bezig was. Kijk onder het kopje ticket overzicht. Klik op Ticket aanmaken. Ook hiervoor is een standaard ...
  • Instructie: Opnemen Voice Prompt via Feature Code
    Inhoud: Deze instructie is voor voor het opnieuw opnemen van een voice prompt. Hiervoor kan een Feature Code worden aangemaakt welke vanaf een toestel gebeld kan worden ...
  • Cloud controller: Radius accounts toepassen in wireless network
    Inhoud: Stap 1. Accounts aanmaken. Navigeer naar Settings -> Services. Onder het tabblad Radius -> Users, klik op Create new user . Haal de naam en eventueel wachtwoord uit het ticket of genereer een wachtwoord. Bij Tunnel ...

De meest populaire zoekopdrachten zijn: