Geavanceerd zoeken

25 zoekresultaten

  • PBX - Beheerdersportal: Schedules aanmaken of wijzigen op de PBX
    Inhoud: Deze instructie is om een tijdschema op de pbx aan te passen of aan te maken. Ook wel genoemd schedule of time range groups. Op ...
  • Cloud controller: Aanmaken draadloos netwerk binnen de UniFi Cloud Controller
    Inhoud: Deze instructie legt uit hoe een nieuw draadloos netwerk aangemaakt kan worden binnen de UniFi Cloud Controller.Stap 1: Login op het UniFi Cloud Controller Portal.De URL en ...
  • Cloud controller: Aanmaken administrator binnen de UniFi Cloud Controller
    Inhoud: Deze instructie legt uit hoe een site administrator aangemaakt kan worden binnen de UniFi Cloud Controller.Stap 1: Login op het UniFi Cloud Controller Portal.De URL en inloggegevens ...
  • Cloud controller: Aanmaken nieuwe Unifi klant(site)
    Inhoud: Deze instructie is bedoeld om een nieuwe klant aan te maken in Unifi. Stap 1. Open UnifiGa naar de volgende website https://unifi.secureonline.nl:8443/ Stap 2. Nieuwe klant(site) aanmakenSelecteer ...
  • SPAM: Wat kan ik doen om geen SPAM berichten meer te ontvangen?
    Inhoud: U kunt in uw mailprogramma regels aanmaken om spam automatisch te filteren op subject of headers. Een voorbeeld van de AntiSPAM headers van een spambericht:X-Spam-Flag: ...
  • Microsoft Outlook 2010: Instellen Outlook 2010 IMAP
    Inhoud: Ga in het menu van Outlook 2010 via 'Bestand' (File) naar 'Info' (Info) en klik op 'Account toevoegen' (Add Account) om een nieuw account aan ...
  • Microsoft Outlook 2010: Instellen Outlook 2010 POP3
    Inhoud: Ga in het menu van Outlook 2010 via 'Bestand' (File) naar 'Info' (Info) en klik op 'Account toevoegen' (Add Account) om een nieuw account aan ...
  • PBX - Gebruikersportal: Call Blocking
    Inhoud: Dit scherm geeft je de mogelijkheid om gesprekken te blokkeren en hier regels voor aan te maken.   Je kunt hier blokkeringsregels aanmaken voor anonieme gesprekken en ...
  • Internet: Service Level Agreements (SLA)
    Inhoud: Een Service Level Agreement (SLA) is een contract over het te leveren niveau en type service. Vervolgens wordt bijgehouden of de klant ook daadwerkelijk krijgt ...
  • PBX - Beheerdersportal: Media Files en wachtmuziek
    Inhoud: Onder het menu Media Files staan uw geluids bestanden. Dit bestaat uit 2 onderdelen: de Voice recordings en de Music-on-Hold.   Voice RecordingsIn het menu voice recordings kunt ...
  • Instructie: Instellen doorschakeling
    Inhoud: In deze instructie gaan we een doorschakeling instellen die makkelijk en snel is te beheren door uzelf.Om deze doorschakeling in te stellen moet u inloggen ...
  • PBX - Beheerdersportal: Extensions & Directory
    Inhoud: Bulk Generator In dit scherm is het mogelijk om extenties in bulk aan te maken door middel van een CSV-bestand. Download het CSV-template bestand en open deze ...
  • Toestellen: Telefoonboek GXP1450 of GXP2100 series
    Inhoud: Instructie voor het maken van een telefoonboek in XML voor gebruik van een VoIP telefoon Grandstream GXP1450 of GXP2100 series. Heeft u een GXP2000 series VoIP toestel klik dan hier.Stap 1 - ...
  • Apparatuur: Installatie instructie AVM VPN client
    Inhoud: Instructie voor het instellen van een AVM VPN. Ondersteunde modellen:7340, 7360, 7390, 7570Voor u verder gaat zorg voor dat uw AVM router voorzien is van de laatste ...
  • Gebruik en functies: Instellen IVR
    Inhoud: Deze instructie is voor het instellen van een IVR menu ofwel Auto Attendant / Voice Menus.Een keuze menu kan gebruikt worden om gesprekken te verdelen ...
  • Handleiding PBX: Configureren Special Line
    Inhoud: Wanneer er een apparaat, zoals speciaal toestel, PBX of ATA adapter wilt koppelen aan uw Hosted PBX dan kunt u gebruik maken van een Special ...
  • Mobiel: Hosted Mobiel internet instellingen Android
    Inhoud: Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na opnenen kan er gekozen ...
  • Procedures: Configureren IPSec VPN op de RV325
    Inhoud: Stap 1. Groep aanmaken Navigeer naar VPN->Remote Access en druk op Add. Vul onderstaande gegevens in: Group name: Naam van de groep WAN: Selecteer de gewenste WAN Pre-shared Key: genereer ...
  • Instructie: Opnemen audio boodschap Hosted PBX
    Inhoud: Deze instructie is voor voor het opnemen en/of uploaden van een nieuwe voice prompt.   Stap 1. Inloggen op de PBX ManagerGa naar de URL: https://pbx.business-isp.nlLogin met ...
  • Firewall & Security Gateway: Configureren VPN binnen USG naar Cisco ASA
    Inhoud: Deze instructie legt uit hoe er een IPsec VPN ingesteld dient te worden binnen USG voor verbinding naar een Cisco ASA.Stap 1: Login op het UniFi Cloud ...
  • Handleiding PBX: Instellen Wachtrij/Call Queue
    Inhoud: Door middels van dit instructie kunt u de Call Queue instellen.   Stap 1: Aanmaken Call Queue Navigeer in de PBX manager naar: Call Center > QueuesKlik vervolgens ...
  • Aanvraag internetverbinding: 5. Ip aanvragen
    Inhoud: Stap 5: Ip aanvragen. Ga naar IRMA naar het order waar je mee bezig was. Kijk onder het kopje ticket overzicht. Klik op Ticket aanmaken. Ook hiervoor is een standaard ...
  • Instructie: Opnemen Voice Prompt via Feature Code
    Inhoud: Deze instructie is voor voor het opnieuw opnemen van een voice prompt. Hiervoor kan een Feature Code worden aangemaakt welke vanaf een toestel gebeld kan worden ...
  • Cloud controller: Radius accounts toepassen in wireless network
    Inhoud: Stap 1. Accounts aanmaken. Navigeer naar Settings -> Services. Onder het tabblad Radius -> Users, klik op Create new user . Haal de naam en eventueel wachtwoord uit het ticket of genereer een wachtwoord. Bij Tunnel ...
  • Doorschakelen: Instellen VAMO mobiel-PBX
    Inhoud: Deze instructie is voor het koppelen van een mobiel middels de VAMO instellingen met een PBX. Dit betreft een SIP reggistratie zodat gesprekken van de PBX ...

De meest populaire zoekopdrachten zijn: