Beheerder dashboard: Gebruiker aanmaken voor gebruikers dashboard Inhoud:
De instructie beschrijft het aanmaken van een gebruiker t.b.v. het beheren van de eigen extentie of als extra beheerder van de gehele telefoonomgeving.
Stap 1: Aanmaken ...
Beheerder dashboard: Aanmaken PBX Manager gebruiker Inhoud:
Deze instructie beschrijft het aanmaken van een gebruikersaccount voor de PBX Manager.Voor het aanmaken van een beheerdersaccount voor de PBX Manager, lees hier meer.
Met een ...
Beheerder dashboard: Aanmaken PBX Manager beheerder Inhoud:
Deze instructie beschrijft het aanmaken van een extra beheerdersaccount voor de PBX Manager.Voor het aanmaken van een gebruikersaccount voor de PBX Manager, lees hier meer.
Met ...
PBX - Gebruikersportal: Call Blocking Inhoud: Dit scherm geeft je de mogelijkheid om gesprekken te blokkeren en hier regels voor aan te maken.
Je kunt hier blokkeringsregels aanmaken voor anonieme gesprekken en ...
Instructie: Instellen doorschakeling Inhoud: In deze instructie gaan we een doorschakeling instellen die makkelijk en snel is te beheren door uzelf.Om deze doorschakeling in te stellen moet u inloggen ...
Instellingen: Hosted Mobiel internet instellingen Android Inhoud:
Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na openen kan er gekozen ...
Glasvezel Eurofiber: Service Level - Eurofiber glasvezel Inhoud:
Een Service Level Agreement (SLA) is een contract over het te leveren een niveau en type service. Vervolgens wordt bijgehouden of de klant ook daadwerkelijk ...
3CX: Aanpassingen 3CX hosted PBX gebruiker (User) Inhoud:
Na het aanmaken van een extra 3CX gebruiker (User) binnen een Hosted omgeving dan dienen er enkele aanpassingen gedaan te worden.
Klik op de nieuw aangemaakte ...
Toestellen: Telefoonboek GXP1450 of GXP2100 series Inhoud: Instructie voor het maken van een telefoonboek in XML voor gebruik van een VoIP telefoon Grandstream GXP1450 of GXP2100 series. Heeft u een GXP2000 series VoIP toestel klik dan hier.Stap 1 - ...
Grandstream: Telefoonboek GXP2130 en hoger Inhoud:
In deze FAQ staat beschreven hoe je een telefoonboek kunt aanmaken in een toestel en deze eventueel kunt delen met anderen.
Stap 1: Log in op ...
Gebruik en functies: Instellen IVR Inhoud: Deze instructie is voor het instellen van een IVR menu ofwel Auto Attendant / Voice Menus.Een keuze menu kan gebruikt worden om gesprekken te verdelen ...
Firewall & Security Gateway: Configureren VPN binnen USG naar Cisco ASA Inhoud: Deze instructie legt uit hoe er een IPsec VPN ingesteld dient te worden binnen USG voor verbinding naar een Cisco ASA.Stap 1: Login op het UniFi Cloud ...
Handleiding PBX: Instellen Wachtrij/Call Queue Inhoud:
Deze instructie beschrijft de instellingen en opties van de Call queue.
De standaard instellingen dienen als uitgangspunt gebruikt te worden.Met aandacht voor de instelling voor Agent ...
Instructie: Opnemen Voice Prompt via Feature Code Inhoud: Deze instructie is voor voor het opnieuw opnemen van een voice prompt. Hiervoor kan een Feature Code worden aangemaakt welke vanaf een toestel gebeld kan worden ...
Aanvragen: Uitleg bestelfomulier telefonie Inhoud:
Deze uitleg beschrijft het bestelformulier telefonie binnen het klantenpaneel.
KlantgegevensOnder klantgegevens dienen de gegeven ingevuld te worden van de klant.Deze gegevens worden tevens gebruikt bij de ...