Geavanceerd zoeken

13 zoekresultaten

  • Beheerder dashboard: Aanmaken PBX Manager gebruiker
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het aanmaken van een gebruikersaccount voor de PBX Manager.Voor het aanmaken van een beheerdersaccount voor de PBX Manager, lees hier meer. Met een ...
  • Beheerder dashboard: Aanmaken PBX Manager beheerder
    Inhoud: Deze instructie beschrijft het aanmaken van een extra beheerdersaccount voor de PBX Manager.Voor het aanmaken van een gebruikersaccount voor de PBX Manager, lees hier meer. Met ...
  • PBX - Gebruikersportal: Call Blocking
    Inhoud: Dit scherm geeft je de mogelijkheid om gesprekken te blokkeren en hier regels voor aan te maken.   Je kunt hier blokkeringsregels aanmaken voor anonieme gesprekken en ...
  • Instructie: Instellen doorschakeling
    Inhoud: In deze instructie gaan we een doorschakeling instellen die makkelijk en snel is te beheren door uzelf.Om deze doorschakeling in te stellen moet u inloggen ...
  • Instellingen: Hosted Mobiel internet instellingen Android
    Inhoud: Wanneer u een Hosted PBX mobiel abonnement afneemt met internet, dan ontvangt uw toestel een SMS met alle nodige instellingen, na openen kan er gekozen ...
  • Glasvezel Eurofiber: Service Level - Eurofiber glasvezel
    Inhoud: Een Service Level Agreement (SLA) is een contract over het te leveren een niveau en type service. Vervolgens wordt bijgehouden of de klant ook daadwerkelijk ...
  • 3CX: Aanpassingen 3CX hosted PBX gebruiker (User)
    Inhoud: Na het aanmaken van een extra 3CX gebruiker (User) binnen een Hosted omgeving dan dienen er enkele aanpassingen gedaan te worden. Klik op de nieuw aangemaakte ...
  • Toestellen: Telefoonboek GXP1450 of GXP2100 series
    Inhoud: Instructie voor het maken van een telefoonboek in XML voor gebruik van een VoIP telefoon Grandstream GXP1450 of GXP2100 series. Heeft u een GXP2000 series VoIP toestel klik dan hier.Stap 1 - ...
  • Grandstream: Telefoonboek GXP2130 en hoger
    Inhoud: In deze FAQ staat beschreven hoe je een telefoonboek kunt aanmaken in een toestel en deze eventueel kunt delen met anderen.    Stap 1: Log in op ...
  • Gebruik en functies: Instellen IVR
    Inhoud: Deze instructie is voor het instellen van een IVR menu ofwel Auto Attendant / Voice Menus.Een keuze menu kan gebruikt worden om gesprekken te verdelen ...
  • Firewall & Security Gateway: Configureren VPN binnen USG naar Cisco ASA
    Inhoud: Deze instructie legt uit hoe er een IPsec VPN ingesteld dient te worden binnen USG voor verbinding naar een Cisco ASA.Stap 1: Login op het UniFi Cloud ...
  • Beheerder dashboard: Instellen Wachtrij/Call Queue
    Inhoud: Deze instructie beschrijft de instellingen en opties van de Call Center Queues, ook wel wachtrij genoemd.Voor de instellingen van een Agent voor Call Center Queues, ...
  • Aanvragen: Uitleg bestelfomulier telefonie
    Inhoud: Deze uitleg beschrijft het bestelformulier telefonie binnen het klantenpaneel. KlantgegevensOnder klantgegevens dienen de gegeven ingevuld te worden van de klant.Deze gegevens worden tevens gebruikt bij de ...

De meest populaire zoekopdrachten zijn: