Aanpassen bereikbaarheid tijdens feestdagen

~ 0 min
19-12-2022 15:27

Deze instructie beschrijft alle relevantie informatie voor het aanpassen van uw bereikbaarheid tijdens de feestdagen.

Inloggen op PBX Manager
Om te beginnen dient u te kunnen inloggen op de nieuwe PBX Manager.
Lees hier meer over het inloggen en het instellen van een nieuw wachtwoord.

Tijdschema's
Wanneer uw configuratie gebruik maakt van tijdschema's, dan dienen deze jaarlijks gecontroleerd te worden op juistheid. Bepaalde dagen zijn namelijk eenmalig of vallen jaarlijks op een andere dag. Naast de feestdagen worden hier ook de standaard openingtijden ingesteld.
Lees hier meer over het instellen en aanpassen van de tijdschema's.

Doorschakeling
Ook kunt u ervoor kiezen uw telefonie door te schakelen naar een ander nummer, bijvoorbeeld een mobiel nummer of externe telefoonservice.
Lees hier meer over het instellen van een doorschakeling.

Aangepaste boodschap
Wanneer u voor bijvoorbeeld de feestdagen een andere boodschap wilt inspreken en activeren, dan kan dit tevens gedaan worden via de PBX Manager.
Lees hier meer over het inspreken van een aangepaste boodschap.

Voicemail boodschap
Een voicemail boodschap kan op verschillende manieren worden gebruikt, o.a. ook als bestemming tijdens de feestdagen.
Lees hier meer over het inspreken van een aangepaste boodschap.

Heeft u andere wensen of komt u er niet uit?
Neem dat contact op met onze helpdesk, wij helpen u graag op weg.

Gemiddelde beoordeling: 0 (0 Stemmen)

U kunt deze vraag niet becommentariëren